niedziela, 6 listopada 2016

Mini jesienią

 
płaszcz vila
sweter selected femme
spódnica zara
kozaki hm
torebka michael michael kors
 
Po słonecznej, złotej jesieni nie ma już śladu, od dwóch dni pada śnieg... Moja przygoda z jesiennymi sukienkami, spódniczkami i botkami skończyła się zamin na dobre się rozpoczęłą. No cóż, takie uroki mieszkania w Norwegi.
W spódniczce ze zdjęć zakochałam się totalnie, szczególnie przypadł mi do gustu jej asymetryczny krój. Zimą noszę głównie spodnie pod które zakładam ciepłe leginsy ale dla tej spódniczki będę robiła wyjątki.  Sweter jest bardzo ciepły a dodatkowo ma ponadczasowy krój i z pewnością posłuży mi bardzo długo.
Szukając czarnego płaszcza chciałam, żeby miał uniwersalny krój, dokładnie taki o jakim myślałam znalazłam w Vili.
Całość, pomimo obszernego swetra wygląda delikatnie i kobieco.
Do zobaczenia wkrótce!
 
 
 
 
 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz