niedziela, 29 marca 2015

Black&white


 
Walizki spakowane, bilety wydrukowane, paszporty odnalezione - możemy ruszać w drogę!
Uwielbiam obcasy, płaszczyki itp. ale w podróży, zwłaszcza z dziećmi, stawiam na wygodę.
Na jutrzejszy lot przygotowałam wygodne, sportowe buty, skórzaną kurtkę i pasiastą bluzkę. Do małej torebki wrzuciłam paszporty i nawilżane chusteczki ( ach te małe, brudne rączki...)Zostawiam Was ze zdjęciami i idę spróbować położyć dzieci spać, juto pobudka o 4 rano!
Ale czego się nie zrobi, żeby spędzić Wielkanoc z babcią w Polsce!


 
kurtka / jacket zara
bluzka / blouse gina tricot
spodnie / pants vero moda
czapka / beanie cubus
torebka / bag gina tricot
buty / shoes nike





 
Długo szukałam idealnej, skórzanej kurtki i albo nie podobał mi się krój albo wykonanie. Taka kurtka to niemały wydatek dlatego chciałam, żeby była dokładnie taka, jak sobie wymyśliłam i taką znalazłam w zarze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz