środa, 4 marca 2015

Almost spring!

 
 
Zima w tym roku nie była dla mnie łaskawa, zabawy na śniegu skończyły się poważnym potłuczeniem, które skutecznie wybiło mi z głowy dalsze zimowe harce ( narty, łyżwy itp....).
Chyba nikt tak jak ja nie cieszy się z tego, że zima ma się ku końcowi. Dzisiejszy ciepły i słoneczny, choć nadal zimowy dzień, postanowiłam wykorzystać na spacer i zrobienie kilku zdjęć. Ciepła, puchowa kurtka została w domu a jej miejsce zajął płaszczyk, do tego wygodne buty, moja ulubiona torebka i jestem gotowa łapać pierwsze od wieków promienie słońca :)
 
 
płaszcz | coat mosquito
szal | scarf cubus
buty | schoes aldo
spodnie | pants vero moda
torebka | bag paulina schaedel
zegarek | watch michael kors
okulary |sunglasses chanel
 


 
 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz