czwartek, 1 czerwca 2017

Jeansy i szpilki / klasyczna stylizacja

 
płaszcz Selected Femme
jeansy Zara
tshirt hm
szpilki Valentino
torebka LV
 
Dziś zestaw najprostszy z możliwych, klasyczne szpilki w kolorze nude, płaszcz i jeansy. Delikatna złota biżuteria, okulary i moja ulubiona torebka pochette metis dopełniają całość. Jest prosto ale nie nudno. O płaszczu pisałam już tutaj i jest to zdecydowanie mój ulubieniec tej wiosny. Szpilki Valentino są przepiękne, co do tego nie mam najmniejszych wątpliwości, niestety są też bardzo delikatne i szybko się zarysowują o czym miałam okazję boleśnie się przekonać kilka dni po ich zakupie. Nie zmienia to jednak faktu, że uwielbiam je, są eleganckie, ponadczasowe i pasują do wszystkiego.
 P.S. Torebka nadal w idealnym stanie :) Wbrew opiniom trzyma się świetnie!
P.S.2 Cudownego dnia Kochani !!!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz