środa, 5 października 2016

Sweter oversize \ mom jeans

 

 
sweter zara
mom jeans zara
szpilki valentino
torebka lv pochette metis
 
Remont mieszkania pochłonął mnie do tego stopnia, że nie zauważyłam kiedy skończyło się lato i nadeszła jesień. Nie spodziewałam się, że odnowienie mieszkania jest tak czaso i pracochłonne! Dobrych kilka dni poświęciliśmy na znalezienie kanapy idealnej, nie wspominając już o pozostałych drobiazgach. Na szczęście remont skończony, mogę cieszyć się naszym mieszkaniem i poświęcić więcej czasu na blogowanie.
 
W tym czasie pojawiło się też kilka nowości w mojej garderobie, przede wszystkim wymarzona torebka Louis Vuitton! O tej torebce marzyłam od dawna, początkowo zastanawiałam się nad modelem never full, ostatecznie zdecydowałam się na pochette metis. Jest znacznie mniejsza ale jak dla mnie bardziej praktyczna. Co myślicie o osobnym wpisie n temat tej torebki?
 
Moja garderoba wzbogaciła się też o kilka grubych i ciepłych swetrów oraz kultowe mom jeans. Pokochałam ten model od pierwszego założenia i są to w tej chwili zdecydowanie moje ulubione jeasy. Noszę je do szpilek, botków i trampek, moim zdaniem wyglądają świetnie w każdej stylizacji.
Tym razem zestawiłam je z wielkim swetrzyskiem i szpilkami.
Co myślicie o takim połączeniu? Ja jestem na tak!
 
Zostawiam Was ze zdjęciami i bięgnę cieszyć się ostatnim dniem w słonecznym Mediolanie !
 
 
 

 
 
 
 
 
 

 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz