sobota, 18 kwietnia 2015

Holidays 2014

Przy okazji planowania tegorocznych wakacji pomyślałam, że pokaże Wam jak spędziliśmy wakacje w zeszłym roku.
To było sześć, pełnych przygód i szaleństa, tygodni. Dania, Niemcy, Francja, Szwajcaria, Austria, Słowacja i Polska - te kraje odwiedziliśmy i staraliśmy się choć trochę poznać. Wakacje były podporządkowane dzieciom więc wybieraliśmy miejsca dla nich atrakcyjne. Wakacyjną przygodę rozpoczeliśy w duńskim Den Bla Planet w Kastrup na przedmieściach Kopenhagi, jest to największe akwarium w Europie Północnej.

Strach się bać :)

Krótki przystanek zrobiliśmy w Bremie. To niemieckie miasto słynie z dobrze każdemu znanych Czterech Muzykantów.

Kilka dni spędziliśmy u rodziny w Lille we Francji, przy okazji poplażowaliśmy w Bray-Dunes, zwiedziliśmy miasto i oczywiście lokalne targi staroci.

W Paryżu pokazaliśmy dzieciom nasze ulubione miejsca, min. to, w który się zaręczyliśmy :)

Głównym celem wycieczki był podparyski Disneyland. Jeżeli zastanawiacie się czy warto tam jechać to odpowiedź jest tylko jedna!WARTO!!!Jest to cudowne i magiczne miejsce, będą tu się świetnie bawić zarówno dzieci jak i dorośi.

Kolejnym miejscem w którym zatrzymaliśmy się na dłużej było malowniczo położone miasteczko Lungern w Szwajcarii. Widoki zapierały dech w piersiach!

Następnie odwiedziliśmy Wiedeń i wiem, że to nie była nasza ostatnia wizyta w tym mieście!

Myślałam, że po Laduree nic równie pysznego mnie nie spotka aż trafiliśmy do cukierni Demel! Było przepysznie!

To była wspaniała przygoda, nie sposób wszystkiego opiać! Dwa dni spędziliśmy u mojej przejaciółki w Dusseldorfie, obejrzeliśmy znajdujący się w pobliżu Fussen zamek Neuschwanstein. Zamek jest dosłownie bajeczny, był pierwowzorem zamku Śpiącej Królewny w Dysneylandach więc to prawdziwa atrakcja dla małych księżniczek. Odwiedziliśmy mnóstwo miast i miasteczek, zajrzeliśmy do Zakopanego, Krakowa i nie mogło nas nie być w naszej ukochanej Gdyni. To były cudowne wakacje, mam nadzieję, że tegoroczne będą równie ekscytujące!